sâmbătă, 14 februarie 2009

Mesaje de Ziua Indragostitilor

Cititi mai jos cateva mesaje de dragoste pentru Ziua Indragostitilor, o zi speciala pentru toti indragostitii.

Multi ani am plins amarnic, am scris cu larimile mele "Te ador", iar cu singele meu "sint a ta" si tot imi repetam in gind ca o inima nu poate sa-si uite inima pereche.

Nu-mi vreau ochii daca nu te pot vedea in fiecare clipa, atunci cind iti repet numele simt cum flacara iubirii imi strabate intregul corp si se evapora in Univers.

Someday when the pages of my life end I know that you'll be 1 of it's most beautiful chapters.If I had the chance to read it i'll start from the page that I met you!

Vizitati si blogul cu Mesaje de dragoste pentru mai multe mesaje de dragoste, de iubire, pentru Ziua Indragostitilor si multe alte astfel de mesaje.

Niciun comentariu: