sâmbătă, 14 februarie 2009

Mesaje de dragoste

Stau si ma gandesc la acele clipe minunate, cand erai langa mine! Si acum simt aroma buzelor atat de moi, inca mai simt atingerile tale puternice si bataile inimii tale. inchid ochii si ma gandesc la tine si simt saruturile apasatoare, le simt ca si cum au ramas imprimate pe pielea mea! Ma priveai cu ochii tai fermecatori, iar acum mie dor de ei!

Ce fericire k sunt cu tine,in viatza mea thu ejti k o minune,thu mi'ai schimbath viatza,thu mi'ai dath o sperantza,mi'ai luminath gandirea mi'ai dath puterea de a iubi si de a crede in mine sa te iubesc pe tine!pwp dolce!

Te iubesc,la tine am gasith fragostea,langa tine merita sa merg mai departe,thu ejti lumina ochilor mei,thu imi luminezi calea,thu ejti ingerul meu pazitor, cand ejti langa minesecunda mi se pare ora,ziua mi se pare saptamana.Te Iubesc printzu meu mumos!

te port in suflet,chiar d nu ma vrei,chipul,dragostea si ochii tai.prima iubire nu se uita si nu te pot uita tu vei samane o amintire in inima mea

Vizitati si blogul cu Mesaje de dragoste pentru mai multe mesaje de dragoste, de iubire, pentru Ziua Indragostitilor si multe alte astfel de mesaje.

Niciun comentariu: