sâmbătă, 14 februarie 2009

Mesaje de dragoste pentru Ziua Indragostitilor

O singura luna intr-o mie de stele....O singura noapte luminata de ele...O mie de gandurii intr-o singura minte...si o mie de sensuri in doar doua cuvinte Te Iubesc scumpy

te blestem sa nu ma uiti,sa-ti doresti sa ma saruti,noaptea sa n-adormi cu greu,dar sa strigi numele meu!!!!te iubesc puiu meu drag si scump

PASIUNE in desertul buzelor tale sa ma pird as vrea
Sub razele firavei luni sa simt atingerea ta
In oceanul ochilor tai sa se scalde sufletul meu
Sa naufragiez pe insula pieptului tau..as vrea...
Simti ca o vraja pasiunea in suflarea mea
Am nevoie ca de aer de dragostea ta
TU si EU un tot spre perfectiune
sa plutim molcom,imbatati de iubire sa uitam e lume...
"pt toti cei care stiu sa iubeasca:)"


Vizitati si blogul cu Mesaje de dragoste pentru mai multe mesaje de dragoste, de iubire, pentru Ziua Indragostitilor si multe alte astfel de mesaje.

Niciun comentariu: