sâmbătă, 14 februarie 2009

Mesaje de dragoste foarte frumoase

te-am iubit dar nu am stiut sa te pastrez.eram k un copil mic kre primeste o jukrie si o rupe in joak.te iubesc dar nu stiu cum sa fac sa te am din nou.sunt k o floare fara apa.te voi iubi mereu...dar esti interzis pt mine cum sunt interzisi dracii in rai!

traieste,iubeste, zambeste../chiar pt. o clipa fii alaturi de extaz...pluteste, zambeste, iubeste...fii tu!

Daca as fi un inger as face ca visele sa ti se indeplineasca, dat nu sunt decat un om care poate sa te iubeasca.....pwwwp iubitu meu Cristy

Puisor eu ma gandesc numai la un lucru, sa pot sterge o singura zi un moment in care va trebui sa ma uit in ochii tai pentru ultima data si sa iti spun adio.......k pe o lacrima...;)TE IUBESC!

IUBIREA este un ocean pe care multi vor sa-l treca . . .dar multi sunt cei care pana la mal se ineaca:(

Vizitati si blogul cu Mesaje de dragoste pentru mai multe mesaje de dragoste, de iubire, pentru Ziua Indragostitilor si multe alte astfel de mesaje.

Niciun comentariu: