luni, 1 decembrie 2008

Tony Da Silva la Happy Hour

Astazi, dupa cum am spus ieri intr-un post, pe la TV au fost numai emisiuni de 1 decembrie, emisiuni de ziua Romaniei, emisiuni patriotice. O emisiune de ieri care totusi mi-a placut, ma rog, cel putin o parte din emisiune, a fost emisiunea "Happy Hour" cu Catalin Maruta, care a inceput ceva mai devreme decat de obicei. Mi-a placut ca a fost facut un reportaj cu cativa jucatori de la Cluj, printre ei numarandu-se si Tony Da Silva, unul dintre jucatorii mei preferati, desi nu sunt CFR-ist.
Fundasul CFR-ului, Tony Da Silva, este dupa parerea mea, unul dintre putinii straini, daca nu chiar singurul, care intradevar ar merita sa poarte tricoul galben, tricoul nationalei Romaniei.
Tony este un om de caracter, un om care intradevar respecta si iubeste Romania si echipa sa CFR Cluj, oricine isi poate da seama. Este omul care a invatat cel mai repede romaneste de la CFR, tine cu nationala Romaniei si isi doreste sa invete toate traditiile romanesti, pentru ca dupa cum spune chiar el, traieste in Romania, joaca pentru un club romanesc, este platit de romani si trebuie sa onoreze culorile clubului si tara pentru care joaca. Bravo Tony !

Niciun comentariu: