vineri, 13 februarie 2009

Versuri de dragoste - dezamagire

DEZAMĂGIRE

Erai o floare între flori,
Erai o stea prin veşnici aştri,
Păcat că nu ştiai să zbori
S-ajungi la ochii mei albaştri.
Păcat că nu ştiai să cînţi
Şi să citezi iubirea noastră,
Păcat că încă ai rămas
Ca o epavă printre astre.
Eşti umbra ce mă urmăreşte,
Eşti vîntul ce mă amăgeşte,
Eşti soarele ce rău mă frige
A mea iubire îl învinge.
Vroiam să fug cu tine-n lume,
Să plec departe undeva
Să scap de această viaţă sumbră
Să fii al meu, să fiu a ta.
Să dispărem în spaţiul cosmic
Să fiu un praf stelar lucios
Să pot cînta a ta iubire
Să ştiu că îţi sunt de folos.
Vroiam prea multe pentru mine
Eram o egoistă, ştiu
Am vrut un pic de fericire,
Şi lîngă tine ca să fiu.
Nu acceptam dezamăgirea,
Nu-nţelegeam ce e iubirea,
Nu vroiam ca să te pierd
Pe lîngă tine să o văd.
De parcă mai conta ce-mi doream eu,
De parcă mai conta a mea iubire,
Şi ce folos c-am vrut să fii al meu
Cînd mi-ai lăsat doar o dezamăgire.
Şi ai plecat cu ea, şi mai uitat
De parcă nici n-am existat
Şi ma-i lăsat iar singură în astă lume
O floare-albastră, fără nume.
Speranţa moare ultima aşa se spune,
A mea iubire însă se opune
Nu lasă să te ia altcineva
Să mi te scoată din inima mea.
Viaţa e crudă şi fără de scăpare
Ea ofileşte chiar şi-o biată floare
Menirea ei pe pămînt este:
De a distruge orce poveste.
Ea şi cu mine crudă a fost,
În viaţa n-am găsit un rost,
Căci fără tine sunt un nor
Ce stă în calea tuturor.

Vizitati si blogul cu Mesaje de dragoste pentru mai multe mesaje de dragoste, de iubire, pentru Ziua Indragostitilor si multe alte astfel de mesaje.

Niciun comentariu: