marți, 17 februarie 2009

Fratele lui Ilie Dumitrescu urmarit de mafie

Povestea este una senzationala. De aproape un an, Bogdan traieste o frumoasa idila cu Mariana Radu din Chitila. Aceasta este chipesa si, mai mult, are si un loc bun de munca la mall, ca vanzatoare. Dupa Revelion insa, cei doi s-a despartit. Niciunul dintre ei nu-si explica motivul. Atat Butelie, cat si Mariana sustin ca se iubesc sincer, dar accepta ca in orice relatie exista si neintelegeri. In perioada in care erau separati, mai exact cu vreo doua saptamani in urma, in viata lui Bogdan si-a facut loc o alta fata, de 22 de ani. Este vorba despre Gianina, fiica lui Nicu Soroboc. Familia fetei vinde flori in cea mai selecta si scumpa piata, in Dorobanti! Pana prin 2007, Gianina a mai fost maritata cu un baiat, Toni, care i-a facut si un copil. A lasat-o, insa, balta. Tanara a suferit mult la acea vreme si s-a jurat ca nu se va mai indragosti, pana cand nu va primi dovada ca merita acest lucru! Bogdan Butelie a cucerit-o prin faptul ca e un tip glumet, amabil cu femeile. A fost un soi de dragoste la prima vedere, in contextul in care Gianina cauta un tata bun pentru fiul ei, iar Bogdan avea sufletul ranit dupa despartirea de Mariana. Fratele lui Ilie Dumitrescu ne-a povestit ca de la prima intalnire cu Gianina, la o cafenea, si pana la prima noapte de amor dintre ei, totul a decurs firesc: "Am cunoscut-o pe Gianina cand eram certat cu Mariana. A vrut sa mearga la mine si mi-a zis ca vrea sa-i fac un copil. Ne-am culcat si, dupa acea noapte, mi-a zis sa merg la ea, in Colentina, sa ma prezinte parintilor. A vorbit cu familia si au decis ei o zi sa ne vedem, cica sa punem lucrurile la punct!".
In ziua stabilita, Bogdan Dumitrescu a luat-o in masina pe Gianina si se indreptau spre casa parintilor fetei! Acolo erau asteptati de intreaga familie, cu tort pe masa, cu sampanie si tot tacamul. In drum insa, mana destinului a facut ca pe Bogdan sa-l sune pe mobil Mariana. "Eram aproape de casa Gianinei, cand mi-a dat telefon Mariana. Mi-a zis ca vrea sa ne impacam, ca a gresit si ea si eu. Am realizat pe moment ca o iubesc mult si ca nu pot trai fara ea. I-am spus si Gianinei, pe care am lasat-o in fata casei si m-am dus repede la Mariana. Familia Gianinei a luat atunci foc, spunand ca m-am "dat lovit" de la petit! Au inceput sa ma caute prin oras si mi-au trimis vorba ca voi merge toata viata in carucior, ca ma taie. Mi-au cerut si bani pentru ca le-as fi adus rusine si m-au bagat in stabor. Eu nu le-am promis niciodata ca le iau fata de nevasta, pentru ca eu o iubesc pe Mariana si n-aveam cum sa le promit asta!", ne-a mai marturisit fratele lui Ilie Dumitrescu. Deocamdata, pare sa nu mai existe cale de impacare intre familia Gianinei si Bogdan, cu atat cu cat fata i-a trimis fratelui lui Ilie Dumitrescu si un SMS cu un substrat amenintator: "Esti vinovat! Sa moara familia mea daca esti scapat!"

Niciun comentariu: