sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Spot publicitar cu bebelusele

Am observat ca multa lume intra pe blog dupa cautarea "spot publicitar bebelusele", "spot publicitare bebelusa Oana", "spot publicitar prima TV bebelusele" sau alte derivate de genul asta.
Ei bine, am cautat si eu spotul publicitar cu bebelusele insa nu l-am gasit, as fi vrut sa il postez aici pentru toti cei care il cauta.
Totusi voi incerca sa il inregistrez de la TV, sa il urc pe YouTube, si sa il postez aici cat mai repede, asa ca tineti aproape.
Pana sa postez eu spotul publicitar cu Bebelusele, puteti sa aruncati cate un ochi la alte spoturi publicitare pe blogul de scurt metraj, sau cel de spoturi publicitare.
Vizionare placuta, si nu uitati sa revenit, poate voi gasi intre timp spotul publicitar cu Bebelusa Oana si bebelusa Delia.

Niciun comentariu: