miercuri, 26 noiembrie 2008

Harti GPS

In postul asta vreau sa va vorbesc despre blogul Harti GPS. Ei bine, http://hartigps.com este un proiect pe care il am in cap de mai mult timp. Am cumparat domeniul l-am pus pe un host, am instalat wordpress, am instalat o tema draguta, am publicat 4-5 articole, am pus link spre el de pe vreo 2 alte bloguri ale mele cu anchor textul harti gps, si cam atat, nu l-am promovat deloc pe forumuri sau prin alta parte, nu l-am inscris in directoare, nu i-am facut nimic altceva in afara de ceea ce v-am spus. Si totusi, ieri am avut surprinderea sa vad ca a ajuns pe pagina a2-a google dupa cautarea "harti GPS", iar la un nou search pe care l-am dat azi, ajunsese chiar pe pozitia a3-a dupa aceste cuvinte cheie, dar a cazut din nou pe prima pozitie de pe pagina a2-a. Acest lucru imi da sperante mari pentru viitor ca voi ajunge pe prima pozitie dupa cautarea harti gps.
Cu ocazia asta am mai invatat un lucru, ca toata treaba este sa iau lucrurile usor, sa nu ma grabesc sa creez zeci sau sute de backlinkuri pentru un site in doar cateva zile, totul este sa ai rabdare, sa creezi ibl-uri incet dar sigur, putine dar la locul potrivit si cu anchor textul potrivit.

Niciun comentariu: