miercuri, 29 octombrie 2008

Acceptat in programul google adsense

Tocmai ai primit mailul de acceptare de la google adsense. Se pare ca am fost acceptat in programul lor, in sfarsit, dupa a4-a cerere. Pot sa spun ca de data aceasta, am avut cel mai incomplet site, dar probabil blogger a avut o contributie mare. Precedentele tentavide de a intrat in programul google adsense, au esuat, iar raspunsul l-am primit foarte greu, de fiecare data in mai mult de o luna, de data aceasta, raspunsul l-am primit neasteptat de repede, aproximativ intr-o saptamana. Prima oara, nu prea stiam eu cu ce se mananca toate astea, si m-am inscris in adsense cu un site cu continut despre droguri, site-ul era pe domeniu propiu. Bineinteles ca am fost refuzat. A2-a oara, am trimis aplicatia cu un blog de stiri sportive, tot pe domeniu propiu, si updatat zilnic, si totusi am fost respins pe motiv ca navigarea este dificila pe pagina. A3-a oara am fost respins pe motiv de continut referitor la gambling, iar acum, cu blogul Otelul Galati, un blog cu destul de putine articole, hostat pe blogger, fara domeniu propiu, si doar o pagina indexata in google, maxim 2 vizitatori pe zi, am fost acceptat imediat. Asadar, cred ca blogurile hostate gratuit pe blogger au prioritate la adsense, deci daca doriti un cont adsense, creeati un cont pe blogger.com scrieti cateva articole, sau puteti da chiar copy paste, si trimiteti cererea, veti fi acceptat cu siguranta.

Niciun comentariu: