marți, 30 septembrie 2008

Job nou

Astazi cand am intrat pe forumul SeoPedia, spre surprinderea mea, desi nu am mai scris demult acolo, mi s-a deschis o ferastra pop-up care ma anunta ca am un mesaj privat nou. Intru sa citesc mesajul, si vad ca era un feedback al unui post de-al meu vechi de aproximativ un an de zile, in car spuneam ca scriu articole seo pentru diverse site-uri si bloguri, totul gratuit. Tipul imi spunea ca ar avea nevoie de serviciile mele, si ca ma si plateste. Bineinteles un ban in plus nu strica, si desi nu mai este de actualitate postul respectiv, am acceptat. Este vorba despre directorul web director-web.ilo.ro, unde trebuie sa ii scriu descrieri cu cat mai mult cuvinte cheie, pentru fiecare categorie a directorului, si chiar in timp ce scriam acest articol, mi-a spus ca dupa ce termin acest job, mai are unul pentru mine, un articol ceva despre meteo, inca nu am inteles exact, ramane sa vorbim dupa, deci uite cum lucrurile incep sa mearga destul de bine pentru mine, sper sa o tin tot asa pe o pista ascendenta :P

Niciun comentariu: